Wuyung

Wuyung iku jarene sak yuta rasane, akeh tenan yo ? terus jarene uga wong sing lagi wuyung iku kerep ……

kuda Jerman

1. Ngomong karo jempol sikile dewe

2. Nulis jenenge lan jeneng wong sing ditresnani ning uwit uwit karo nganggo tanda godhong waru

3. Seneng maca ramalan lintang

4. Ngrungokna irama ing gawe ati kaya lagek  ngibing mrana mrene

5. Nek ketemu karo wong sing ditresnani raine dadi abang ireng lan ujug ujug ora isa ngomong .

Enakke sih mung sepisan wae wuyung iku, ning sak urip urip menungsa mesti luweh saka sepisan tau nandhang wuyung, bener ra yo ?

Para kanca …. Nek awakmu wes ping pira nandhang wuyung ? :mrgreen:

Terjemahan dalam bahasa Indonesia

Jatuh Cinta

Jatuh cinta katanya berjuta rasanya, banyak sekali ya, katanya pula orang yang sedang jatuh cinta itu sering ….

1. Bicara sendiri dengan jempol kaki

2. Menulis namanya dan nama orang yang disayangi di pohon pohon dengan tanda daun waru

3. Membaca ramalan bintang

4. Mendengarkan irama yang bikin hati seperti menari nari

5. Jika bertemu dengan orang yang dicintai jadi nggak bisa ngomong dan wajahnya jadi merah hitam

Enaknya sih Cuma sekali saja jatuh cinta, namun selama hidup manusia mungkin pernah lebih dari sekali merasakan kasmaran, bener nggak ya ?

Kawan … kalau dirimu sudah berapa kali jatuh cinta ? :mrgreen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

143 thoughts on “Wuyung

  1. Pingback: Kasmaran | duniaely

  2. sampun kesupen raos ipun mbak yu…dalem nandang wuyung mboten nate dangu amargi nggih kemutan laranipun mboten saged ngicali..cekap sepindah dalem nandang wuyung ingkang sawiji ugi kapungkasan sampun mboten kerso malih-malih. ngapunten, babagan wuyung dalem ngagem kromo inggil.

  3. Walah, wuyung tuh ternyata artinya jatuh cinta toh. Baru tahu, padahal saya sudah lama tinggal di Jogja, haha….

    Wah, saya sudah berkali-kali jatuh cinta. Ngga cuma sama orang, tapi juga sama benda, musik, dan sebagainya, hehe….

  4. dulu mah sering banget,, tiap liat cowok tjakeeep lsng dijatui cinta xixixixi
    tp rasanya yang beneran cinta ya sm bond suami sendiri…
    btw, itu kok bisa foto kuda yang lagi sayang2an xixixixi

  5. Sampun wungu sare mbak Enjing meniko ? Tangerang saking enjing srengenge mboten njedul, dados jemuran dereng garing ngantos siang meniko. Pripun kabar ipun, griyo Mama aman pun tilar ? Jaran wuyung meniko sing gadah sinten mbak ?

    • sampun mbak, jam setengah wolunan ting mriki sakmeniko
      aman mbak ting mriki, Alhamdulilah
      duko nggih mbak, kulo poto ting pinggir kalen jaranipun, kathah, wonten 13 jaran ting mrika
      ting mriki biasa jaran lan sapi didekek ting pinggir kalen mbak, mboten wonten sing njaga 24 jam, dados kula saged moto terus :)

      ting dusune njenengan wonten jaran mboten mbak ?

      • Mboten wonten jaran mbak, wonten ipun, sapi kaliyan kebo. Duko sing gadah sapi kok mboten nyoba, menawi tletong sapi saged pun ndamel biogas, kangge gantos gas elpiji. Oh, inggih, wuyung meniko katresnan inggih mbak ? Biasani pun tiyang wuyung meniko yen jaman sak niki, kirim es-em-es-an inggih ?

          • Sakdereng ketemu, biasa nipu es-em-es-an rumiyin. Mbak Ely taksih kemutan mboten, jaman sekolah ndek-mben, biasa nipun tiyang wuyung kirim lagu pilihan pendengar wonten radio swasta niaga, era tahun 70-an, kemutan mboten njenengan ?

            • mboten mbak, dereng saget mirengke tiyang wuyung ingkang ngirim lagu ting taun niku, lha sakniki mboten berjaya nggih mbak stasiun Radio ting mriko ? nek ting mriki tesih aktif stasiun stasiun radio

  6. Bener…bener Mbak kasmaran itu sejuta rasa…hihihihihihi..
    Belum pernah ngomong sama jempol kaki waktu kasmaran, Mbak tapi
    ngomong dan senyum2 sama cermin pernah juga…hehehehehe :-)
    Lagi sedikit dingin disini, Mbak Ely…cuma 15 C hari ini…brrrrr…besok juga
    cuma mau 18 C…oohhh.. brrr lagi…tapi minggu depan udah mau kembali 22 C..

  7. hahhaha …. ketawa dulu ah abis baru ketemu udah disuguhin bahasa jawa tapi untung ada artinya *sempet2 garuk2 kepala awalnya, opo iki artinya hehe

    Jatuh cinta berapa kali? kasih tau gak ya ? pengen tau aja atau pengen tau banget nih ?

  8. wah.. jatuh cinta sudah lama banget Mbak.Sudah lupa rasanya he he.. tapi perasaan nggak ada pake ngomong sama jempol kaki. Ngomong menggumam sendiri kali Mbak..

    Kok ya dapat foto kuda yang memadu kepalanya gitu sih Mbak? Pas banget itu potonya?

  9. olaah age reti nek wuyung ki artine jatuh cinta tresno karo koe :D

    wuyung ki apik kanggo kesehatan jantung dan hormon,nek iso ki wuyung ae ben dino ben sehat :)

  10. Pingback: Podo Ngengkele

Tinggalkan Balasan

Alamat surel Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

Anda dapat menggunakan tag dan atribut HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>